KoningsNacht - Band Jackfire

and voor feesttent of kermis boeken? De 4 broers van Jackfire!

Vier ervaren en talentvolle muzikanten met een unieke live show. Sinds haar oprichting in 2006 creëert de band zélf de meest spraakmakende showelementen. Aandacht voor detail en kwaliteit spelen een grote rol bij deze 4 broers. Met devotie werkt het team van Jackfire met elkaar samen en zijn ze klaar voor ieder feest!

In een rap tempo volgen de grootste hits elkaar op, verpakt in verrassende medleys. Zowel Golden Oldies als de beste dance hits van nu komen aan bod met de energieke en verpletterende eigen stijl van Jackfire. Verwacht een spectaculaire show met duivels stevige rocktracks, afgewisseld met engelachtige ballads Het publiek zal een “moment of fame” ervaren met de meezing knallers en guilty pleasures. Voeg hier nog de spontane en gevatte humor van Jackfire aan toe en beleef een onvergetelijke live show.

Bij elk optreden wordt er professioneel gebruik gemaakt van een spetterende lichtshow, aangevuld met vette Special-FX. Dit alles behoort tot de standaard showelementen van Jackfire.

Jackfire Live Band bestaat uit: Jacko Zieverink, Colin Zieverink, Tristan Zieverink en Wessel Zieverink.

Tijd: 21:00u - , locatie:

PROGRAMMA KINDER & JEUGDFEEST 2018

Kleedjesmarkt

Op Koningsdag kun je vanaf 08.30 uur je spulletjes
uitstallen op de Kleedjesmarkt. Als vanouds is de Kleedjesmarkt in de
Schoolstraat richting het Marktplein. De Kleedjesmarkt gaat om 10.00 uur open
en sluit om 14.00 uur. Om mee te doen heb je een plaatsbewijs nodig. Dat koop
je vanaf 3 april a.s. voor € 2,- bij de Bibliotheek. Wees er snel bij, want het
aantal plaatsen is beperkt en op = op!

Op het Marktplein is op Koningsdag van alles te doen! Zo
is er een stormbaan en een mega dartspel. Ook zijn er springkussens, een
klimwand, optredens van Circus Knal, een knuffelhoek van de klein
dierenvereniging en diverse interactieve demonstraties en activiteiten van de
Twellose EHBO vereniging en SV Twello. Uiteraard is ook de scouting weer
aanwezig met een uitgebreid doe-programma.

PROGRAMMA KINDER
& JEUGDFEEST

Schoolstraat/richting

08.30 – 09.45 uur Opbouw
Kleedjesmarkt Schoolstraat

10.00 – 14.00 uur Start
Kleedjesmarkt (plaatsbewijzen à € 2,- bij de
Bibliotheek)

10:00 – 13:00 uur Doe-programma
van de samenwerkende Scoutinggroepen

11:00 – 16:00 uur Torenhoge
klimwand, springkussens, stormbaan, mega dartspel

11:00 – 16:00 uur Diverse
activiteiten en demonstraties voor jong en oud m.m.v. SV Twello

(Urban Street basketbal, hip hop,
freerunning, turnen, gymnastiek en voetbal)

11:00 – 16:00 uur Kinder-
en ouder EHBO – doe het zelf activiteit

12:00 – 16:00 uur Klein
dierenvereniging - Knuffelhoek

13.00 – 16.00 uur Voorstelling
Circus Knal en actief doe-mee programma

16.00 uur Einde
Kinder- & Jeugdprogramma

Tijd: 08:30u - , locatie:

Koningsdag - Big Band Twello

Al bijna 70 jaar weet de Bigband Twello, voorheen bekend als Twellodians, met een gevarieerd aanbod van jazz, blues en pop menig muziekliefhebber te verrassen.

Onder leiding van Edwin Neuteboom Spijker en met de zoetgevooisde klanken van zangeres Aline Frieling als prachtige omlijsting weet Bigband Twello menig hart te raken en zijn vele voetjes van de vloer gegaan. Sterker nog, slechts als ze de Bigband Twello zouden kennen bij Duyvis weten ze wanneer er een fuif is!

Tijd: 11:30u - , locatie: Event Podium

Koningsdag - Cool is de Band

‘Cool Is The Band’ (CITB) is een dynamische en swingende coverband die hopelijk binnenkort ook van uw avond een fantastische belevenis zal mogen maken.

Vijf nieuwe vrienden voor u die de uitdaging aangaan om uw uitgaansavond (denk aan: vrijgezellenfeest, personeelsfeest, bruiloft of welk ander feest dan ook) te laten slagen!

“Wij kennen elkaar van vroeger. Na jarenlang met andere muzikanten en formaties te hebben gespeeld hebben onze paden elkaar uiteindelijk gelukkig weer gekruist en hebben we onze krachten en kwaliteiten gebundeld en zie daar… CITB is een feit!”

De naam zegt het al, wij zijn een band die meegaat met de tijd maar ook muziek van vroeger speelt. Met veel enthousiasme, ruime podiumervaring en vooral veel plezier, zeg maar gerust heel veel plezier brengen wij een breed scala ten gehore. Wij passen ons aan, aan ons publiek, jong of oud.
Wij hebben een repertoire dat past binnen de perfecte avond die u voor ogen heeft. Van oud tot nieuw, van Ballad tot Funk, van Pop tot Rock alles is mogelijk.

Van Almelo tot Deventer, van Apeldoorn tot Den Bosch en zelfs tot ver in Spanje. In elke plaats/land weten wij een fantastisch feest neer te zetten en hebben wij onze muziek al voor zich laten spreken. Kortom; wij maken van elk feest een geslaagd feest waar nog lang over nagepraat zal worden omdat wij luisteren naar ons publiek en anticiperen op de wensen van onze gewaardeerde gasten.

Tijd: 14:00u - , locatie:

Koningsdag - Band Session

Coverband SESSION staat bekend als een van Nederlands beste en meest geboekte feestbands. SESSION doet meer dan 90 optredens per jaar bij evenementen voor bedrijven, privéfeesten en de grote festivals in Nederland. SESSION bestaat uit de beste, enthousiaste en zeer ervaren muzikanten. Coverband SESSION speelt bekende recente feestelijke hits, classics, dance, rock en Nederlandstalig repertoire.

SESSION heeft de beschikking over een LED WALL. De speciaal voor SESSION gecreeerde visuals springen van het scherm en zorgen voor een indruk die op ieders netvlies blijft staan.

Tijd: 17:00u - , locatie:

Koningdag - Vuurwerk Twello

Spetterend Vuurwerk

Op Koningsdag 27 april om 22.00 uur begint het vuurwerk op de Schapenwei en daarmee sluiten we het Koningsfeest in Twello met elkaar op een sfeervolle manier af.

Tijd: 22:00u - , locatie: